reklama

Temnota nás zviaže

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tma.Vo chvíľach ako je tátoTma a tichoprenasledujú moje snyMožno uvidíme utópiu,hľadiacu cez prevrátené zrkadloKoniec a nový začiatokponúkam nám temnotaTmavá dáma s červenými perami, nežným úsmevom a chladiacim pohľadomZláka ma, pohltíUkáže mi nový obzor môjho prázdnazavedie ma na miesta,kde noc trvá večnosťdovolí mi prežiť ďaľší príbehno počase oslabnevytratí sa jej úsmev a oči naberú na temnote, ktorá nás zviaže...Keď lúče slnka a žblnkot vody vyhrajú boj s nocouodídestále, však čakána nový začiatokna nový strach

Veronika Štoffová

Veronika Štoffová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v zime. Vonku padal januárový ranný sneh. Možno práve preto mám radšej zimu ako leto. Milujem teplé svetre, šále, horúci čaj a knihy, čo mi niečo dajú. Mám pocit, že je umenie napísať niečo, čo vás osloví a donúti premýšlať. Ja sa o to snažím aj keď nie vždy ide všetko podľa naších predstáv... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu