reklama

Úspešní - nešťastní

Môže byť niekto v dnešnej dobe, konkrétne na Slovensku, úspešný a zároveň šťastný? Splniť si všetky naše túžby. Aspoň na chvíľu by som sa chcela stať Bastianom z Nekonečného príbehu a priať si vo svojom svete, splnenie svojich túžob. Ako malá som vždy chcela mať posledné zrnko piesku z krajiny kde je možné abslolútne všetko. Vtedy by som si asi priala Falka (pre tých, ktorí nevideli nekonečný príbeh...je to lietajúci pes). Ako som však vyrástla sny sa zmenili a možno trošku dospely. No aby som sa vrátila spať k podtate. Čo by ste si priali vy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nezadaných je 1,2 milióna Slovákov. Pritom sú to ľudia zväčša medzi 30 až 40 rokom života. dnes som čítala tento článok na nete. A som rada, že sa môžem konečne niekam zaradiť. Takže aký je dôvod, že je ešte stále tak veĺa ĺudí samých. Láka nás snáď status "single"? Všetku svoju energiu dávame do kariery, ktorá je dôležitá. A mnohým by sa mohlo zdať, že máme všetko. Skvelú prácu, postasvenie, byt v centre mesta, auto, partiu priateĺov a voľné sobotnajšie večery. Dokonalý život.A potom to príde. Vrátime sa domov z práce do krásne osvetleného bytu s obrovskou knižnicou. Z baru si vyberieme flašu červeného vína, spravíme si kúpeľ, sadneme do novej voňavej koženej pohovky, otvoríme rozčítanú knihu a snažíme sa pôsobiť intelektuálne. Áno, máte čo závidieť máme všetko až najedno osobu z ktorou by sme tento dokonalý život zdielali.Hrnieme sa za prácou, pretože v dnešnej dobe nie je moderné mať rodinu a dieťa v 25. A vlastne je to možné. Môže mladá rodina priviesť dieťa do sveta v ktorom mu nemôže dať všetko? Môže mu dať lásku, to je fakt ale stačí mu tá láska na všetko, prežije iba z rodičovskej lásky a 400eur mesačne.(a to som ešte optimista) Nie, chceme aby naše deti mali krajšie detstvo ako my. A tak sa snažíme vyštudujeme, nájdeme si skvelú prácu a prefektný dom a keď už máme všetko. Túžime po rodine.A tu je ten problém, to čo sme považovali za najjednoduchejšiu časť nášlo plánu sa stáva nemožným. Nemôže nájsť pána pravého. Možno je to tým, že máme vysoké nároky alebo nízke sebavedomie. Nech je to už ako chce zostávame sami. A naďalej si užívame benefity osamelých ale úspešných ľudí.

Veronika Štoffová

Veronika Štoffová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v zime. Vonku padal januárový ranný sneh. Možno práve preto mám radšej zimu ako leto. Milujem teplé svetre, šále, horúci čaj a knihy, čo mi niečo dajú. Mám pocit, že je umenie napísať niečo, čo vás osloví a donúti premýšlať. Ja sa o to snažím aj keď nie vždy ide všetko podľa naších predstáv... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu