reklama

Cesta nepoznaným Nemeckom (1)

Donedávna som si myslela, že tie najkrajšie dovolenkové miesta sa nachádzajú na pobreží mora. Je v podstate jedno, ktoré more máte namysli. Hlavne, že sa tu nachádza spolu s horúcim slnkom,krásnymi plážami a exotickými drinkami, ktoré nás schladia aj v tých najväčších horúčavách. Nie je naškodu, keď sa v blízskosti nájde mesto s pár pamiatkami a množstvom malých butikov. Toto je predstava slovenských dovolenkárov. a pravdu povediac bola ja moja...až do chvíľe kým som neobjavila najkrajšie miesto na zemi. Ja viem, že takých je viac, ale toto miesto u mňa patrí do top 10. Nachádza sa v Bavorsku asi 100km od Mníchova a nájdete tu úplne všetko, čo potrebujete pre nezabudnuteľnú dovolenku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Neuschwanstein...je zámok v pohorí v blízskosti sa nachádza jazero a samozrejme druhý zámok Hohenschwangau.
Neuschwanstein...je zámok v pohorí v blízskosti sa nachádza jazero a samozrejme druhý zámok Hohenschwangau. 

Tak kde začať? Asi tým, že na tomto mieste v okrese Allgäu sa snúbi kultúra s krásou prírody a to neuveriteĺným spôsobom. Ročne toto miesto navštívi okolo 2 milióv ľudí. Prevažne sú to obyvatelia Číny a Japonska. Je smutné, že kvôli tomuto miestu dokážu cestovať tisícky kilometrov a my čo nás od neho delí necelých 900 km ani nevieme, že existuje...Neuschwanstein...je zámok v pohorí v blízskosti sa nachádza jazero a samozrejme druhý zámok Hohenschwangau. Práve vďaka týmto dvom zámkom sa tu ročne objavuje toľko turistov. Tieto támky sú námetom ja na obrazy vo všetkých krajinách sveta. Zámky postavil Ludwig II. Kráľ z Bavorska. Odporúčam ak to tu raz navštívite vyrazte ráno. Najlepšie okolo 9 aby ste boli namieste, lístky sa predávajú len 17.00..a už okolo 11.00 sú tu dlhé rady. Pod dlhými radmi myslím minimálne 2 hodiny čakania a to som ešte obtimista. Určite sa nestratíte všetko je perfektne označené. Cena lístku tiež nie je až tak drahá kombinácia na oba hrady vás výjde okolo 20 eur. Samozrejme sp tu zľavy pre deti a skupiny a podobne.Z jedného na druhý hrad jazdí autobus. Samozrejme tiež si počkáte v rade. Môžte si urobiť prechádzku a prejsť sa. Je to taká pol hodinová prechádzka cez les. Nič náročné. Potom je tu ešte jedna možnosť a to koče, ktoré vás vyvezú až k hradu. jazda vás výjde na 3 eur a máte to aj zo zážitkom. V každom hrade sú prehliadky každú pol hodinu a to po anglicky a nemecky spolu s sprievodcom. Alebo si jednoducho objednáte pri kúpení lístku audio, dostanete ho v rôznych jazykoch. najbližšie nám je čeština. Po hrade sa tak prechádzate so sprievodcom a všetko pohldne stíhate a hlavne chápete. V okolí sa nachádzajú reštaurácie a množstvo suvenírov, ktoré určite potešia veších známych. Ak máte radi kultúru určite zavítajte práve sem..:)Možno objavíte kúzlo tohot miesta presne tak ako ho objavil Dysney..

Veronika Štoffová

Veronika Štoffová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v zime. Vonku padal januárový ranný sneh. Možno práve preto mám radšej zimu ako leto. Milujem teplé svetre, šále, horúci čaj a knihy, čo mi niečo dajú. Mám pocit, že je umenie napísať niečo, čo vás osloví a donúti premýšlať. Ja sa o to snažím aj keď nie vždy ide všetko podľa naších predstáv... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu